Police
Police

Police

پلیس وبسایت

قوانین و خط مشی سایت

  1. این سایت هیچ گونه رابطه ای با گروه ها و احزاب سیاسی ندارد و تنها در راستای رشد و توسعه فرهنگ اینترنتی در این مرز و بوم طراحی شده است. شما با تائید موافقت خود با این قانون نامه مسئول تمام فعالیت های خود در این سایت میباشد و در صورت نقض قوانین با شما برخورد قانونی خواهد شد . 
     
  2. هرگونه فعالیت سیاسی یا مغایر با قوانین جمهوری اسلامی در این سایت و سایت های زیر مجموعه ممنوع میباشد و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سیاسی اشتراک شما غیر فعال یا حذف خواهد شد.
     
  3. انتشار هرگونه تصویر یا محتوی غیر اخلاقی که مخالف با شئونات اسلامی باشد ممنوع میباشد و در صورت مشاهده اشتراک شما غیر فعال یا حذف خواهد شد.
  4. این سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با محتوی منتشر شده توسط شما ندارد و در صورت انتشار اطلاعات خصوصی افراد حقیقی ،توسط شما یا از طرف شما در صورت ایجاد مزاحمت ، شما مسئول مستقیم این امر میباشید.
  5. بر اساس این توافقنامه ما مجازیم تمام فعالیت های شما را ثبت و در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه موارد غیر اخلاقی یا مزاحمت یا موارد دیگر از این اطلاعات در جهت اثبات عامل آن، استفاده نمائیم .
  6. توجه فرمائید با توافق این قانون نامه ما مجازیم در صورت هرگونه انتشار اطلاعات خصوصی افراد توسط شما یا از طرف شما که به هرگونه شکایتی منتهی شود ، اطلاعات شما از قبیل آدرس ایمیل و آدرس آی پی و ... را در اختیار ماموران نیروی انتظامی جهت پیگیری قرار دهیم



تمام فعالیتهای شما در سیستم ثبت خواهد شد و درصورت نیاز اطلاعات شما در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت